سازمان ها و شرکت ها دشتستان

پیش بینی وضع هوا

ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ


**ایجاد شهرک صنعتی خرما بین آبپخش‌ و سعدآباد**


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر دوشنبه در نشست با نخبگان آبپخش اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که با ‌جدیت به دنبال تحقق آن هستیم بهبود وضعیت اشتغال در استان و به ویژه شهرستان دشتستان است که اقدامات مهمی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ظرفیت‌های کشاورزی از مهم‌ترین راهکارهای رفع چالش‌ها و مشکلات اشتغال است که تلاش خواهیم کرد به بهترین نحو از این موضوع بهره ببریم.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی خرما، اضافه کرد: ایجاد و احداث صنایع تبدیلی خرما با توجه به موقعیت شهرستان دشتستان در تولید خرما از مسائل مهمی است که سبب رونق صنعتی و اقتصادی شهرستان دشتستان می‌شود و نقش مهمی در رونق و گسترش فضای اشتغال دارد.

موسوی‌نژاد افزود: احداث شهرک صنعتی خرما بین بخش‌های آبپخش و سعدآباد که مهم‌ترین مناطق تولید‌کننده خرما در شهرستان و استان محسوب می‌شوند از مهم‌ترین اقداماتی است که پیگیری شده و از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهرستان محسوب می‌شود و مردم باید در این زمینه مشارکت داشته باشند.

وی بر لزوم ایجاد فضای مناسب برای حضور بخش خصوصی در صنایع کشاورزی تاکید کرد و بیان داشت: حضور سرمایه‌گذار و بخش خصوصی از موثرترین عوامل در توسعه و رونق صنعت خرمای دشتستان محسوب می‌شود، ولی تا کنون تنها سه سرمایه‌گذار آمادگی خود را برای مشارکت در طرح‌های صنعتی اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با تاکید بر ضرورت توجه به خواسته‌های مردم بخش‌های مختلف در تقسیمات کشوری، اظهار داشت: در زمینه تغییر در سیستم تقسیمات کشوری دشتستان اعتقاد دارم و به مسئولان ذی‌صلاح اعلام کرده‌ام هیچ یک از بخش‌های سه‌گانه آبپخش، سعدآباد و شبانکاره نباید متضرر شوند.

وی خاطرنشان ساخت: برای تصمیم گیری در این زمینه باید حقوق هرکدام از این بخش‌ها جداگانه محقق شود و باید با اقدامات کارشناسی برای احقاق حقوق مردم تلاش شود.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گردآورنده:کیوان(police)

جهث مشارکت در تکمیل بانک اطلاعاتی شهر دشتستان عضو سایت شوید
این کار جهت اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده میباشد.

عضویت در دشتستان

اطلاعات دیگر از دشتستان
اطلاعات عمومی استان بوشهر
اطلاعات عمومی سایر نقاط ایران

آخرین ویرایش مختصات توسط: *وحید*