مراکز آموزشی رضوانشهر

پیش بینی وضع هوا

مراکز آموزشی

دانشگاه فنی کاسپین :
دانشکده فنی کاسپین پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران واقع در رضوانشهر (گیلان) در سال ۱۳۷۵ برای تامین نیاز علمی کارخانهٔ چوکا (چوب و کاغذ ایران ) گشایش یافت و اولین پذیرش خود را از طریق آزمون سراسری نیمسال اول سال تحصیلی ۷۵-۷۶ باپذیرش ۲۵ دانشجو آغاز کرد.

در حال حاضر این دانشکده از طریق آزمون سراسری در مقطع کارشناسی در دو رشتهٔ مهندسی شیمی و مهندسی صنایع و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی شیمی-طراحی فرآیندهای جداسازی دانشجو می‌پذیرد. ولی بنا به گفته مسئولین این دانشکده تصمیم به گسترش فعالیت‌های علمی در سایهٔ گسترش پذیرش دانشجو و فضای آموزشی در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف، بخصوص در مقطع تحصیلات تکمیلی دارد. در همین راستا از ۱۳۹۲ این دانشکده در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی صنایع نیز اقدام به پ‌یرش دانشجو نموده است.





این دانشکده در دانشکده مهندسی شیمی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران واقع در پردیس مرکزی دانشگاه تهران در خیابان انقلاب شهر تهران دارای دفتری با عنوان 'دفتر دانشکده فنی کاسپین' می‌باشد تا اساتید مدعوی که از دانشکده فنی کاسپین جهت تدریس به دانشکده مهندسی شیمی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران دعوت می‌شوند(از جمله دکتر جمشید محمدی روشنده و ...)، در آن روز در آنجا مستقر شوند.
دانشگاه پیام نور رضوانشهر :

جهث مشارکت در تکمیل بانک اطلاعاتی شهر رضوانشهر عضو سایت شوید
این کار جهت اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده میباشد.

عضویت در رضوانشهر

اطلاعات دیگر از رضوانشهر
اطلاعات عمومی استان گیلان
اطلاعات عمومی سایر نقاط ایران

آخرین ویرایش مختصات توسط: مسعود